loading...
دانلود بازی جدید.دانلود بازی.دانلود انیمیشن.دانلود فیلم.دانلود.دانلود نرم افزار.بازی.فیلم.
امیر بازدید : 30 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)
دانلود مجموعه بازی کامپیوتر Prince of Persia شاهزاده ایرانی

 

مجموعه بازی کامپیوتر Prince of Persia شاهزاده ایرانی یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی های زیای از جمله Ubisoft طراحی و ساخته شده و برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . اولین نسخه این بازی توسط جردن مکنز در سال ۱۹۸۹ برای Apple II ساخته شد . در آن زمان , این بازی پیشرفت بزرگی در بازی های رایانه ای و انیمیشن به شمار می آمد . پس از آنکه سازندگان بازی با استقبال خوبی روبرو شدند , تصمیم گرفتند تا این بازی را برای پلتفرم های مختلف نیز توسعه دهند . در اصل داستان بازی به ایران باستان باز می گردد . بار دیگر شاهزاده ایرانی شمشیر به دست بازگشته است تا دشمنان خود را از سر راه خود برداشته و تمامی آنها را نابود کند . او دارای توانایی های خاص و منحصر به فردی است که ترس را در دل هر جنگجویی به وجود می آورد . آیا شاهزاده داستان ما خواهد توانست مشکلات و چالش های پیش روی را پشت سر گذاشته و به هدف خود برسد ؟ تا به حال ۸ نسخه از این بازی جذاب به بازار عرضه شده است که به اختصار به بررسی هرکدام از آنها خواهیم پرداخت . پیشنهاد می کنم این مجموعه را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این مجموعه زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

برای دانلود بازی به ادامه مطلب بروید...

امیر بازدید : 33 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی کم حجم Sunny Hillride برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم Sunny Hillride برای کامپیوتر

Sunny Hillride یک بازی کم حجم جدید در سبک ماجرایی است که در سال ۲۰۱۴ توسط Headup Games ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . پس از موفقیت های این بازی  بر روی سیستم عامل اندروید سازنده بازی تصمیم گرفت تا این بازی را برای پلتفرم کامپیوتر نیز منتشر کند تا دارندگان این پلتفرم هم از این بازی اعتیادآور لذت ببرند. بازی Sunny Hillride دارای داستان خاصی نیست و فقط داستان کلی آن این است که شما با خانواده تان به مسافرت میروید و در طول مسیر با مسیرهای سخت مواجه میشوید و باید بنزین ماشین تان را تامین کنید و از جان خانواده تان محافظت کنید.

شما در بازی  از تپه های سر سبز, برفی و بیابانی وگرم باید عبور کنید وسکه هایی که سر راحتان است را جمع آوری کنید چون این سکه ها بسیار برای خرید بنزین بدردتان میخورد. همچنین وقتی که از یک تپه پرش میکنید باید محاسبات دقیق انجام دهید تا ماشین واژگون نشود. علاوه بر این ها باید مراقب چمدان و قفس پرنده تان باشید تا از بالای ماشین به پایین نیافتد و از همه مهمتر حواستان باشد که ناگهان اعضای خانواده از پنجره ماشین به بیرون پرتاب نشوند. بازی دارای گرافیک فانتزی و رنگارنگی است و با حجمی که این بازی دارد بسیار عالی کار شده است. گیم پلی بازی بسیار اعتیاد آور است و میتواند وقت شما را به راحتی پر کند. پس اگر از علاقمندان به بازی های ماجرایی هستید هم اکنون می توانید بازی Sunny Hillride را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت کافه گیم دریافت نمایید.

امیر بازدید : 29 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Octodad Dadliest Catch برای PC

دانلود بازی Octodad Dadliest Catch برای کامپیوتر

Octodad Dadliest Catch یک بازی جدید در سبک ماجرایی است که در سال ۲۰۱۴ توسط Young Horses ساخته و برای پلتفرم های PC / PS4 عرضه شده است. این بازی یک بازی ماجراجویی آمیخته با طنز است و حالا نسخه جدید با گرافیک عالیتر و با نام بازی Octodad Dadliest Catch منتشر شده است و به کفته سازنده انتظار میرود این بازی بتواند فروش زیادی بکند. این نسخه نسبت به نسخه ی پیشین دارای داستان جالبی است.

داستان بازی Octodad Dadliest Catch درباره ی یک هشت پا است که با تیپ انسان های در میان مردم زندگی میکند. کارهایی که او انجام میدهد از نظر خودش کار مهم و به دور از شوخی است ولی مردم که نمیتوانند این را بفهمند به کارهای او میخنند و حالا باید… . حرکات این هشت پا دوست داشتنی حتی باعث خنده شما هم خواهد شد و لحظات خوبی را میتواند برای شما و خانواده تان رقم بزند. شما میتوانید بازی را به حالات ۲-۴ و با DualShock4, موس, کیبورد و سیستم لمسی ویندوز هشت بازی کنید. پس اگر از علاقمندان به بازی های ماجرایی هستید هم اکنون میتوانید بازی را بطور مستقیم و رایگان از سایت کافه گیم دریافت نمایید.

امیر بازدید : 32 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی فوتبال برای اندروید Stickman Soccer v2.0

دانلود بازی فوتبال برای اندروید

بازی Stickman Soccer v2.0

Stickman Soccer v2.0 یک بازی فوتبال جالب و کم حجم در سبک ورزشی و مسابقات فوتبال برای اندروید منتشر شده است و شما میتوانید بازی فوتبال را در یک فضای متفاوت تجربه کنید . مجموعه بازی های Stickman همیشه دارای طرفداران خاص خود هستند ، کاراکتری که به شکل یک آدمک ساده و به رنگ سیاه است و مسابقات ورزشی و اتوموبیلرانی آن نیز عرضه شده است . در بازی فوتبال برای اندروید نیز شما میتوانید با تیمی متشکل از این کاراکترهای بامزه ، بازی محبوب فوتبال را انجام دهید و لذت ببرید .

گرافیک این بازی نیز نسبت به حجم آن بسیار خوب کار شده است و شما امکان انتخاب از بین چند محیط مختلف را برای بازی خواهید داشت . گیم پلی ساده و هیجان انگیز این بازی ، آنرا تبدیل به یکی از اعتیادآورترین بازی های این سبک کرده است . شما میتوانید بازی Stickman Soccer را از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت کافه گیم دریافت نمایید .

 
امیر بازدید : 36 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Prince Of Persia Classic v2.1   بازی شاهزاده ایرانی برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Prince Of Persia Classic برای اندروید

دانلود بازی شاهزاده ایرانی برای اندروید 

Prince Of Persia v2.1 یا همان شاهزاده ی فارسی پیش از نیز برای کامپیوتر عرضه شده است و اگر اهل بازی باشید ، به احتمال زیاد نسخه های مختلف آنرا تجربه کرده اید . در این بازی اکشن و تقریبا فانتزی ، شما وارد یکی ماجراجویی بزرگ میشوید و باید در دنیای گسترده و در برابر دشمنان مختلف ایستادگی کنید . مهمترین ویژگی بازی پرنس اف پرشیا ، وجود مسیرهای بسیار سخت و عبور از آنها میباشد که بخش عظیمی از گیم پلی را تشکیل میدهند و شما باید با انواع پرش ها ، غلط خوردن ها و حرکات آکروباتیک سریع ، از آنها عبور کنید و با استفاده از اجسام و اهرم های مختلف ، به هدفتان برسید .

طراحی محیط های مختلف بازی نیز کاملا متنوع است و شما از انواع معماری های ایرانی ، عربی و اروپایی در این بازی مشاهده میکنید . مبارزات جذابی نیز در این بازی درنظر گرفته شده است و شما میتوانید با شکست دادن دشمنان مختلف ، آیتم های جدیدی بدست بیاورید و مهارت های خود را افزایش دهید . شما میتوانید بازی را برای اندروید ، از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت   کافه گیم  دریافت نمایید .

امیر بازدید : 42 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

حتما برای شما هم تا به حال پیش اومده که در گوشی یا تبلت آندرویدی خود نیاز داشته باشید فایل های زیپ رو باز کنید و به محتوای فایل زیپ دسترسی داشته باشید یا کلا فایل رو اکسترکت کنید اما یکی از مشکلات سیستم اندروید، عدم پشتیبانی از فرمت فایل های فشرده همانند RAR و zip می باشد .

در اینجا ما نرم افزار برای خارج کردن فایل های zip و RAR از حالت فشرده رو برای دانلود آماده کرده ایم . اپلیکیشن Uncompressor به خوبی از فرمت های RAR, ZIP, TAR و BZIP2 پشتیبانی می کند .

نرم افزار Uncompressor android

 

 

قابل اجرا بر روی آندروید 4 و بالاتر

حجم : 715 KB

امیر بازدید : 31 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

پس از مدت ها انتظار فوتبال دوستان بازی Fifa 14 برای گوشی و تبلت های آندرویدی عرضه شد! فیفا یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی فوتبالی میان کل مردم جهان است. هیجان هر پاس ، شوت و تکل را با سیستم کنترلی جدید تجربه کنید. این بازی دارای گرافیک فوق العاده همراه با ۳۳ لیگ، ۶۰۰ تیم ، بیش از ۱۶۰۰۰ بازیکن و ۳۴ استادیوم  می باشد.

 

همچنین برای اولین بار در بازی های موبایلی، فیفا ۱۴ دارای گزارشگر انگلیسی ، فرانسوی، آلمانی، و اسپانیایی می باشد. با استفاده از EA SPORTS™ Football Club می توانید به طور روزانه تغییرات باشگاه مورد علاقه خود را دنبال کرده و از مسدومیت ها و تغییرات دنیای واقعی آگاه شوید و همه آن ها را روی بازی خود اعمال کنید.

 

از قابلیت های دیگر این بازی می توان به ساخت تیم دلخواه اشاره کرد که می توانید یک تیم تمام عیار تاسیس کرده و بازیکنان دلخواه خود را خریداری نمایید و ترکیب و تاکتیک مورد نظرتان را روی تیم پیاده کنید. همچنین می توانید در تورنومنت های مختلف شرکت کرده و به جمع آوری جایزه بپردازید که به وسیله آن می توانید تیم خود را ارتقا دهید.

 

با استفاده از کنترل لمسی جدید می توانید با نگه داشتن و کشیدن بازیکنان آن ها را به نقطه دلخواه زمین ببرید با ضربه روی صفحه پاس بدهید با کشیدن روی صفحه شوت بزنید و هیجان یک بازی فوتبال را زیر انگشتانتان حس کنید.

دانلود بازی فوتبال فیفا FIFA 14 برای آندروید +دیتا

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 2,132
  • بازدید کلی : 6,762