loading...
دانلود بازی جدید.دانلود بازی.دانلود انیمیشن.دانلود فیلم.دانلود.دانلود نرم افزار.بازی.فیلم.
امیر بازدید : 32 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی فوتبال برای اندروید Stickman Soccer v2.0

دانلود بازی فوتبال برای اندروید

بازی Stickman Soccer v2.0

Stickman Soccer v2.0 یک بازی فوتبال جالب و کم حجم در سبک ورزشی و مسابقات فوتبال برای اندروید منتشر شده است و شما میتوانید بازی فوتبال را در یک فضای متفاوت تجربه کنید . مجموعه بازی های Stickman همیشه دارای طرفداران خاص خود هستند ، کاراکتری که به شکل یک آدمک ساده و به رنگ سیاه است و مسابقات ورزشی و اتوموبیلرانی آن نیز عرضه شده است . در بازی فوتبال برای اندروید نیز شما میتوانید با تیمی متشکل از این کاراکترهای بامزه ، بازی محبوب فوتبال را انجام دهید و لذت ببرید .

گرافیک این بازی نیز نسبت به حجم آن بسیار خوب کار شده است و شما امکان انتخاب از بین چند محیط مختلف را برای بازی خواهید داشت . گیم پلی ساده و هیجان انگیز این بازی ، آنرا تبدیل به یکی از اعتیادآورترین بازی های این سبک کرده است . شما میتوانید بازی Stickman Soccer را از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت کافه گیم دریافت نمایید .

 
امیر بازدید : 36 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Prince Of Persia Classic v2.1   بازی شاهزاده ایرانی برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Prince Of Persia Classic برای اندروید

دانلود بازی شاهزاده ایرانی برای اندروید 

Prince Of Persia v2.1 یا همان شاهزاده ی فارسی پیش از نیز برای کامپیوتر عرضه شده است و اگر اهل بازی باشید ، به احتمال زیاد نسخه های مختلف آنرا تجربه کرده اید . در این بازی اکشن و تقریبا فانتزی ، شما وارد یکی ماجراجویی بزرگ میشوید و باید در دنیای گسترده و در برابر دشمنان مختلف ایستادگی کنید . مهمترین ویژگی بازی پرنس اف پرشیا ، وجود مسیرهای بسیار سخت و عبور از آنها میباشد که بخش عظیمی از گیم پلی را تشکیل میدهند و شما باید با انواع پرش ها ، غلط خوردن ها و حرکات آکروباتیک سریع ، از آنها عبور کنید و با استفاده از اجسام و اهرم های مختلف ، به هدفتان برسید .

طراحی محیط های مختلف بازی نیز کاملا متنوع است و شما از انواع معماری های ایرانی ، عربی و اروپایی در این بازی مشاهده میکنید . مبارزات جذابی نیز در این بازی درنظر گرفته شده است و شما میتوانید با شکست دادن دشمنان مختلف ، آیتم های جدیدی بدست بیاورید و مهارت های خود را افزایش دهید . شما میتوانید بازی را برای اندروید ، از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت   کافه گیم  دریافت نمایید .

امیر بازدید : 31 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

پس از مدت ها انتظار فوتبال دوستان بازی Fifa 14 برای گوشی و تبلت های آندرویدی عرضه شد! فیفا یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی فوتبالی میان کل مردم جهان است. هیجان هر پاس ، شوت و تکل را با سیستم کنترلی جدید تجربه کنید. این بازی دارای گرافیک فوق العاده همراه با ۳۳ لیگ، ۶۰۰ تیم ، بیش از ۱۶۰۰۰ بازیکن و ۳۴ استادیوم  می باشد.

 

همچنین برای اولین بار در بازی های موبایلی، فیفا ۱۴ دارای گزارشگر انگلیسی ، فرانسوی، آلمانی، و اسپانیایی می باشد. با استفاده از EA SPORTS™ Football Club می توانید به طور روزانه تغییرات باشگاه مورد علاقه خود را دنبال کرده و از مسدومیت ها و تغییرات دنیای واقعی آگاه شوید و همه آن ها را روی بازی خود اعمال کنید.

 

از قابلیت های دیگر این بازی می توان به ساخت تیم دلخواه اشاره کرد که می توانید یک تیم تمام عیار تاسیس کرده و بازیکنان دلخواه خود را خریداری نمایید و ترکیب و تاکتیک مورد نظرتان را روی تیم پیاده کنید. همچنین می توانید در تورنومنت های مختلف شرکت کرده و به جمع آوری جایزه بپردازید که به وسیله آن می توانید تیم خود را ارتقا دهید.

 

با استفاده از کنترل لمسی جدید می توانید با نگه داشتن و کشیدن بازیکنان آن ها را به نقطه دلخواه زمین ببرید با ضربه روی صفحه پاس بدهید با کشیدن روی صفحه شوت بزنید و هیجان یک بازی فوتبال را زیر انگشتانتان حس کنید.

دانلود بازی فوتبال فیفا FIFA 14 برای آندروید +دیتا

امیر بازدید : 464 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (3)

 

دانلود بازی Pou 1.4.21 برای اندروید + نسخه پول بی نهایت

دانلود بازی Pou پو برای اندروید

به همراه نسخه هک شده نامحدود

Pou 1.4.21 عنوان بازی محبوبی است که در عین سرگرم کننده بودن از حجم پایینی برخوردار می باشد. بازی پو ،یک بازی شبیه سازی مراقبت از حیوان خانگی می باشد که در آن شما دارای یک حیوان خانگی با مزه می باشید که باید مراقب آن باشید این حیوان خانگی شما Pou نام دارد که حیوانی بازیگوش،پرخور،پرانرژی و ترحم انگیز می باشد و همواره برای شما چالش انگیز می باشد.

در این بازی Pou گرسنه می شود شما باید به غذا بدهید،خود را کثیف می کند باید او را تمیز کنید، مریض می شود باید اورا درمان کنید.می توانید با او بازی کنید با او گل ها را آب بدهید و هر آنچه از یک حیوان خانگی هوشمند انتظار می رود. بازی پو بسیار سرگرم کننده می باشد به نحوی که پتانسیل آن را دارد که مخاطب را ساعت های متوالی مشغول او کند تا پول به دست آورد و به پو رسیدگی کند. بازی پو به طرفداران بازی های فانتزی پیشنهاد می شود.شما هم اکنون می توانید بازی را به همراه نسخه هک شده با پول بی نهایت از سایت کافه گیم دریافت نمایید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 2,128
  • بازدید کلی : 6,758